jump to navigation

Seksualitet mai 25, 2007

Posted by polyamori in forhold, Glimt fra livet, Kjærlighet, polyamorøs teori, polyamori, polyamory, seksualitet, Trofasthet.
trackback

Det er lett å være utro i tankene,
er det mindre utro enn å være det i kroppen?

Hvis jeg elsker med deg,
og tenker på henne,
hvem er jeg utro mot?

Hvis jeg elsker med henne,
og tenker på deg,
hvem er jeg utro mot?

Kan jeg ta henne med oss i sengen,
uten at det gjør at du blir redd for din seksualtitet?
Kan jeg si hennes navn,
uten at det får deg bli å føle deg mindre elsket?

Istedenfor å skjule meg, kan jeg vise meg,
kan du se min kjærlighet til noen andre
Uten å frykte at jeg elsker deg mindre

Kjærligheten er en muskel:
Den blir sterkere av å brukes

Hvis jeg slipper å bruke energien min
på å skjule tankene mine kan jeg bruke dem mer på å elske deg…

*

Jeg elsker ikke med alle jeg ligger med
Jeg ligger ikke med alle jeg elsker

*

Da jeg og hun var sammen med ham
var ikke ikke han min viktigste tenning,
men hvordan hun tente på å være sammen med to menn
og at jeg var en av dem

*

Seksualitet er bare et ord
Ordet er ikke seksualiteten.
Rammen er ikke bildet.
Det hjelper oss bare å avgrense det…

*

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

