jump to navigation

Kjærlighetsærklæringer mai 25, 2007

Posted by polyamori in forhold, Glimt fra livet, Kjærlighet, polyamorøs teori, polyamori, polyamory, relasjoner, seksualitet, Trofasthet.
trackback

Det er lettere for meg å si
jeg elsker deg,
(med hele meg)
hvis jeg kan legge til:
Så sant det også kan inkludere mine andre kjærester.

*

Istedenfor å tenke på henne som min kvinne,
tenker jeg på henne som vår kvinne
Istedenfor å tenke på meg som hennes mann
tenker jeg på meg som forholdets mann

*

Hvis man som forelder kan være glad i flere barn
Og være rettferdige mot dem
Kan man også være glad i og elske flere voksne
Og være trofaste mot dem

*

At jeg også elsker noen andre,
gjør ikke min kjærlighet til deg mindre
At jeg også elskes av andre
gjør ikke din kjærlighet til meg mindre

*

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

