jump to navigation

Polyamori i Norge februar 19, 2007

Posted by polyamori in Glimt fra livet, På søk, polyamori.
trackback

Etterhvert kjenner jeg et behov for å høre historier om hvordan Polyamori kan fungere i Norge og på norsk, at det ikke bare er noe som fungerer i utlandet og langt borte.

En inspirerende kommentar var denne som kom hit den 13 februar fra Lille Tulipan:

Er gift kvinne som elsker både min mann – og min elsker. Begge vet om hverandre, har møtt hverandre, men noen trekant er ikke aktuelt. Er trofast mot begge. Mine to menn utfyller hverandre.
Jeg føler meg prioritert og utvalgt som kan vokse videre på min vei med to vakre, intelligente, rause menn…


Jeg skulle gjerne høre mer om hvordan forskjellige forhold har det, og hvilke avtaler de har seg i mellom, hvordan de valgte eller havnet i et polyamorøst forhold.

Takk til deg og hører gjerne fra deg igjen.

*

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

