jump to navigation

Våre liv som oss juli 4, 2006

Posted by polyamori in Glimt fra livet.
trackback

Polyamori (fra engelsk polyamory):
Å ha flere forhold hvor alle de innpliserte vet om hverandre.


Akkurat nå
har jeg to primære forhold: Monique og Marlene.

Monique er fransk og Marlene er tysk.
Marlene bor i Norge og er gift.
Hennes mann vet ikke at jeg er sammen med henne.
Men Marlene vet om Monique.
Monique kommer til Norge om en uke.

De kommer til å treffe hverandre for første gang. Jeg er litt spent på hvordan det går, fordi begge er mennesker jeg bryr meg om og har det man kan kalle et romantisk forhold til. Altså et forhold som ikke handler først og fremst om seksualitet, men om følelser og kjærlighet. Jeg håper selvsagt at de liker hverandre, og om ikke det at de respekterer hverandre.

Senere i sommer kommer Sascha. Hun kommer også fra tyskland. Vi hadde et seksuelt forhold, men nå er vi gode venner. Det ble for mye forhold på en gang. Monique og Sascha møtes i forige uke i Tyskland. Uten meg. Det virket som om de kom godt ut av det med hverandre. De kommer til å møtes igjen i Oslo.

Ellers flørter jeg med Nicole. Nicole er norsk. Jeg har ennå ikke fortalt henne om mine andre forhold. Jeg har bare såvidt nevnt henne for de andre. Jeg ønsker å bli kjent med henne for å se om vi passer sammen, om jeg passer inn i hennes liv, og hun inn i mitt. Det er ikke bare meg hun skal passe sammen med, men også med de andre.

Jeg har god tid. Hvis kjemien ikke viser seg å stemme, lar jeg det være.

Ellers savner jeg Janine. Vi brøt opp i vår. Hun sa hun ikke kunne tenke seg å leve sammen med en hvor hun ikke var den ene.

Kommentarer»

1. +ACc-ILLEGAL - januar 25, 2008

None

None


Legg igjen en kommentar

